למה מנסים גופי שמאל לטרפד את אירוע י"ט כסלו בתל אביב

    ארי וידר No Comments on למה מנסים גופי שמאל לטרפד את אירוע י"ט כסלו בתל אביב
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחאה שצוברת תאוצה ברשת עלולה לבטל את כנס י"ט כסלו של חסידות חב"ד בתל אביב.

    באירוע שצפוי להתקיים בהיכל התרבות בת"א צפוי להופיע גם הרב יצחק גינזבורג שנחשב בעיני פעילי שמאל, סדין אדום, בשל עמדותיו הימניות מאד.

    בפוסט שפורסם נכתב "אם לא נתעורר מהר כולנו, יקרה דבר נורא. היכל התרבות בתל אביב יארח את הרב יצחק גינצבורג. מהרבנים המסוכנים ביותר שחיים היום בינינו. רב שכתב אחרי הטבח הנפשע במערת המכפלה את החוברת "ברוך הגבר", שנעצר ונחקר פעמים רבות. רב מסית ומסוכן שנמנה בין מחברי הספר החשוך "תורת המלך" המעודד רצח גוים, כולל תינוקות, שמחבריו נחקרו על הסתה,ועותקיו הוחרמו.

    עכשיו תראו, אני לא חבר של דניאל זמיר ולא של קובי אפללו, אבל אני מניח שכמה מחברי כן. אני לא יודע מי רתם אותם לאירוע ה"יהודי" הזה, אבל אני בטוח שאם נפנה את תשומת ליבם לעובדה שמי שמופיע בפרסום איתם הוא אדם מסוכן ומסית, אולי הם יבטלו את השתתפותם.

    גם בעיריית תל אביב אין לי חברים, אבל אני בטוח שלכמה מחבריי יש. אני מבקש מכל מי שמכיר מישהו שמכיר מישהו שקשור לעיריית תל אביב, ולהיכל התרבות, לפנות אליהם בכל דרך, כדי שיודיעו שהאירוע הזה מבוטל.

    אני לא אדם דתי, אבל אני יהודי, ומאמין שהיהדות היא מקור לרעיונות ולערכים חשובים של צדק, ומוסר. לחבריי שומרי המצוות- לכו גם אתם ודרשו לבטל אירוע זה. אין בינו לבין יהדות דבר וחצי דבר. אם חלילה האירוע הזה לא יבוטל, בואו לעמוד מחוץ להיכל התרבות איתי ועם כל מי שאהבת האדם היא נר לרגליו. הגזענות לא תעבור".

    למחאה הצטרף חבר מועצת העיר תל אביב מיקי גיצין המשמש גם מנכ"ל תנועת ישראל חופשית. בעקבות זאת הוא פנה לראש העיר תל אביב רון חולדאי ולמנכ"לית היכל התרבות דלית קורל ודרש לבטל את האירוע.

    עיריית תל אביב מסרה בתגובה: "היכל התרבות מנוהל על ידי חברה משותפת לעירייה ולתזמורת הפילהרמונית. ההיכל מושכר גם ליוזמות מתארחות, כאשר ההנהלה אינה מתערבת בתכנים, אלא במקרי קיצון המהווים עבירה על החוק. הנושא ייבדק".



    0 תגובות